northwrighter.blogg.se

The Sims 3

Förlåt för dåligt med blogginlägg. Men i alla fall, nu ska vi snacka sims. 8D
 
Idag har jag laddat ner Poseplayer och spelat sims! Jag startade en liten uppfödning av Arabinto (arabiskt fullblod + paint horse!) Startade med en hingst som heter Oreo och ett sto som heter Sunflower. Det kommer nog bli trevligt att avla dessa toppen hästar! Tror avkommorna kommer bli perfekta! Vad tror du?
 
Vad tycker ni? Ska jag starta en simsblogg också eller ska jag göra om denna bloggen till en simsblogg? Kommentera gärna vilket ni tycker är roligast att läsa om, -> The Sims eller -> Starstable. :)
 
Oreo är svartskäcken och Sunflower är brunskäcken. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: